Produkt dnia
Zwroty i reklamacje

Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu.

Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz ze zwracanym zamówieniem na adres:

Beskids Monika Marcinkowska
ul. Sportowa 15
43-370 Szczyrk
lub info@beskids.pl

REKLAMACJE

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, bez problemu możesz go zareklamować.
W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem info@beskids.pl.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl